Skip to main content

Posts

Showing posts from November 8, 2014

Just my Two Cent

Assalamualaikum w.b.t

Apa khabar semua ? Walaupun aku tau tak ada siapa yang baca dah blog ni , takpelah biar jadi diari aku. Journal aku sehari-harian yang aku boleh baca balik di kemudian hari . Yang aku boleh imbas balik perubahan aku sikit demi sikit. Tapi, tujuan utamanya adalah , aku rindu nak menulis . Tu je .

Dan aku sebenarnya ( banyak pulak sebenarnya ) risau dengan skill penulisan yang makin lama makin tumpul ini sebab lama sangat dah tak menulis. Asyik bercakap je . So bila bercakap tu kira satu proses perluahan di mana bila aku dah boleh meluah dengan bercakap ,maka proses meluah melalui penulisan diabaikan. ( tapi sebenarnya , aku takdelah banyak bercakap pun )

Aku nak kembali macam dulu. Menulis. Menulis. Dan menulis. Alaa, kau tau menulis ni kebiasaanya budak-budak nerd yang tak ada kekuatan bersuara lalu diluahkan di dada internet dengan harapan ada yang membaca, ada yang memahami. Sebab dia sunyi . Eh , tak juga.




Ehh, ya rabb. Apa yang aku merepek ni. Ermmm, , sebena…