July 5, 2012

lamaaanya tak update blog. bile aku imbas balik ape yg aku tulis dalam blog ni, seyes tak caye yang itu aku yang tulis. macam 'HOH?? APE YG AKU MEREPEK NI ? Like , i was totally a different person at that time.. tapi , aku takkan delete pasal ape yg aku tulis tu pun dr diri aku sendiri gak.. aku takkan tulis kalau benda tu tak bermakna . So, just let bygones be bygones . Anyway , nak cite yg aku baru je balik dr holiday di Pulau Kapas , Terengganu. It' quite interesting . Best laa gak sebab banyak aktiviti aku buat dengan family aku. Kitorang mandi pantai, berkayak, snorkling, makan otak2 & satar , shopping, ziarah family belah emak aku, tengok tanah n rumah yg dibeli di manir, dan macam2 lagilaaa. Let the pictures tell the rest. :) Ermmmm, lamabat loading . So, sorry. Takde gambar -__-

No comments: