Skip to main content

Posts

Showing posts from April 16, 2011

Kaum desperate.

Hurrmmm,

Macam mana ek nak buat?

Sejak kebelakangan ini , asyik kena kacau je dengan mamat-mamat tak cukup kasih sayang kat kelas, asek ada anoyying mouse buat onar dekat formspring. sampaikan aku terpaksa delete beberapa soalan yang berada diluar kawalan. Selalu ada nombor misteri yang bagi mesej bukan-bukan. Haisssh ! Tak aman hidup.




Asal ek korang ? Kenapa korang suka buat perempuan macam ini? Apa korang ingat kitorang ini hidup semata-mata nak layan korang je ke ? Hormatlah sikit. Kitorang pun ada life sendiri. Ada prinsip dan imej tersendiri. Imej apa ? Imej ISLAM yang perlu dijaga. Kalau korang macam desperate sangat buat itu dan ini, cuba nak tarik perhatian, apa orang lain cakap nanti ?




Fikir-fikirkanlah. Aku ni mengharapkan yang kita satu universiti memang kena banyak berinteraksi dengan rakan berlawanan jantina. Tak lebih dari itu. Kalau tak jangan harap aku nak bersemuka dengan korang, nak jer aku teruskan pendirian yang aku pegang dari sekolah menengah dulu. TAK PAYAH BERCAK…