Skip to main content

Posts

Showing posts from March 20, 2011

Angin

Inilah percutian paling menyeronokkan bagi aku. Sebab hanya dalam masa tiga hari, kami singgah ke pantai berkali-kali. haha. first sekali, ayah cakap kitorang singgah pahang dulu. Maka kami pun bermalam di Hotel Pavilion Cherating, Pahang. Kat sana ada kolam tapi pantai lebih pandai menggoda keinginan adik-adik aku. So, kitorang pun berjalan kaki ke pantai . Tak sampai 5 minit pun. WoW! Pantainya sangat indah dan stunning. 


Tapi  malangnya adik aku San, Cap dengan Ziq tak ikut. Macam tak best je kalau diorang takde. huhuu. Lain kali kita pergi laa ek korang. ;). 

Pastu, esok paginya kitorang teruskan perjalanan ke Manir, Terengganu. Balik kampung! Yahoooo. Apa yang best ekk kat sana? Ahaa, makan keropok lekor, main layang-layang, lepak tepi pantai, jumpa cik Ma, teringat kenangan lama di SMKA Tok Jiring. Hurmmm, dah kahwin dah pun dia. aisssh! Just forget it.


Yang pasti aku rasa seronok lah cuti kali. Mak ngan ayah pun sporting. Adik-adik aku tak payah cakap. Ke'annoy'an diorang …