May 24, 2011

Day Three - Eight ways to win your heart

Entah kenapa aku teragak-agak je bila dah masuk hari ke lapan neh. Tak pernah pernah plak rasa nak meng'list'kan benda benda keramat luar alam ni. Aisehhh .


............................ * fikir jap . lama gak nak fikir neh.


Okaaay , dah !


1) Bila ada orang ingat besdayy aku. Wish pun cukuplaah. Tapi kalau bagi hadiah tu lagi berjaya dalam ambil hati akuu. HAHAA. XD. Actually , tayah nak berhadiah bagai pun takpe. Make it simple.





2) Tatkalaa aku tengah lalai atau leka ada orang nasihat aku. Nasihat ke arah kebaikan, bagi tazkirah agama , ucapkan quote menarik kat akuu. Ini pun sudah lebih dari cukup untuk mengambil hati aku. Aku memang suka kalauu orang nasihat aku. Hidup ini kenalah saling mengingatkan , betul ?



3) Lagi apa ek ? Ahaaa , belanja aku makan. Makan nasi kampung pun sedap. Aku tanak McD , boikott. Nanti kesian Palestin kita sumbangkan hasil duit untuk Israel buat senjata menyerang mereka. Sob3.



4) Bila ada orang bagi sesuatu kat aku dengan barang yang dia paling sayang. Contohnya macam baju , Al-Quran atau scraptbook. Nampak tak ? Dia sayang barangbarang tuh , tapi dia still bagi aku . That means dia sayang aku lebih .sweetnya !





5) Bagi aku sorang budak kecik. Baby ke , budak 3 , 4 , 5 tahun ke. Pastuh tengok budakbudak gelak dan main main dengan budakbudak tu pun boleyy buat aku happy. Aku suka budakbudak! Boleh hilang stress tengok gelagat diorang. Hee.



6) Bila seseorang approach aku untuk dibuat kawan . I mean dia berusaha nak berkawan dengan aku walau se'annoying' mana pun aku , dia tak kisah. Susah kott nak cari kawan gituu. I wish , 'dia' akan wujud . :)



7) Ni lebih kepada kebendaan sikitlaaa. Sape yang rasa nak memenangi hati aku sangat , bolehlaah belikan aku HTC , piano , gitar , rumah kat tepi pantai , langgan 3 novel sebulan untuk aku , nyanyikan lagu favourite aku dan gunakan kreativiti yang ada pada diri. Pandai pandailaah baget . HAHAHA. *banyak demand tol aku. Sukatilaah !


8) Actually aku seganlah nak tulis yang ni. Aku nak letak yang ni no satu je tadi tapi aku delete balik. HAHAA. Selalu kot aku rasa macam ini. hehehe. Malulaaah . Biar aku sorang je laah tau. Rahsia.


Sudah sudah . tu jeee. tamau lebih lebih. Hati aku ini sebenarnya mudah dimenangi siapasiapa. Tapi aku tak tunjuk sangat . Haruslaaah sombong sikit yaww. Mana boleh terkinjakinja. I'm not that really cheap.


p/s : Sebenarnyaa kan , yang pandai ambil hati aku adikadik aku jeeeeeeeeee. Kan juju ? Hehee.

2 comments:

Farah Alyaa said...

apa yang rahsieee???
bg taula....haha..

syahida _masri said...

farah alyaa ,

ne boleyy . malu la sayaa. hee ><