May 26, 2011

Day Four - Seven things that cross your mind a lot

1) Sempat tak aku nak balas jasa mak dan ayah ? Aku harap aku mampu buat mereka tersenyum kembali dengan kejayaan aku masa depan. I hope I can be the reason behind their smile every day , every moments and everywhere. ^_^



2) Kahwin . Aku dah boleh masak, pernah basuh berak adikadik *eeuuww,sabar jelah !, buat susu untuk diorang , kemas rumah , beli barang dapur , menjahit bakal belajar satu hari nanti, boleh menyembang dengan makcik makcik yang ada anak teruna hensem. haha. gatal . Tapi , aim aku selagi belum genap 25 tahun , aku tak nak kawin lagiii. Enjoyyy !


3) Belajar dan kerjaya masa depan . Aku bukan mengejar kehidupan yang sempurna. Cukuplah sekadar pembelajaran aku elok dan mampu membuka peluang kerjaya aku nanti. Mungkin in the future ,aku bakal jadi penceramah bebas atau psikologi jalanan ? *okayyy bunyi macam mustahil. HAHA. But , who knows ?






4) Mampu tak aku nak jadi sebaik baik anak, sahabat , kakak dan muslimah ? Moga Allah peringatkan aku tentang tanggunjawab ini semua. Habluminallah , Habluminannas.



5) Kematian. Sebaik baik mati adalah mati yang berada dalam keadaan khusnulkhatimah. Iaitu mati dalam keadaan baik. InsyaAllah. :)


6) him . (with the small 'h' )


7) Him . ( with the Capital letter 'h')


1 comment:

Anonymous said...

who is him ,,,?