March 16, 2011

Lumrah

pagi . suram .hujan .

hurmm, aku baru je packing nak balik kampung . Empat hari di Terengganu then Isnin tu terus pergi CFS. Macam gampang je aku rasa . Aduh ! Penat laa weiii. Bila nak siap-siap pack baju , buku dan semuanya untuk ke kolej nanti ? Ya Rabb, permudahkanlah urusanku.

Sekarang ni aku still stay kat UIA , Petaling Jaya. Nanti sem seterusnya  baru berhijrah ke Nilai. Tapi dengan syarat aku kena exempted BI. Ouhh, harapnya nasib menyebelahi aku. Ameen.

Sejak kebelakangan ni , setiap hari aku baca benda yang sama,  tengok gambar yang sama dan  dengar instrumental yang sama. Tak pernah jemu. Kenapa ek ?


aku , Tea Pot , Akmal dan Fathi


Ouhh ye, aku sangat seronok hangout dengan kawan form 2 aku semalam . Tengok wayang cerita Hikayat Merong Mahawangsa. Pastu main ice skating kat Sunway ! Celonottt gilaaaaa ! HAHA. dan adik-adik aku sangat annoying dengan menyusahkan kawan aku. huhu. sian kau, akmal. sorry !

p.s : lumrah lah , syida . ^_^

3 comments:

nemesis3891 said...

fathi sentiasa comel.. jaga dia leklok..

T.T

ibnu azmi said...

haha..bez giler layan adek koo..

Qistina Nadhirah Masri said...

abrar,

kau kenal dia ? 0.o