March 20, 2011

Angin



Inilah percutian paling menyeronokkan bagi aku. Sebab hanya dalam masa tiga hari, kami singgah ke pantai berkali-kali. haha. first sekali, ayah cakap kitorang singgah pahang dulu. Maka kami pun bermalam di Hotel Pavilion Cherating, Pahang. Kat sana ada kolam tapi pantai lebih pandai menggoda keinginan adik-adik aku. So, kitorang pun berjalan kaki ke pantai . Tak sampai 5 minit pun. WoW! Pantainya sangat indah dan stunning. 



Tapi  malangnya adik aku San, Cap dengan Ziq tak ikut. Macam tak best je kalau diorang takde. huhuu. Lain kali kita pergi laa ek korang. ;). 


Pastu, esok paginya kitorang teruskan perjalanan ke Manir, Terengganu. Balik kampung! Yahoooo. Apa yang best ekk kat sana? Ahaa, makan keropok lekor, main layang-layang, lepak tepi pantai, jumpa cik Ma, teringat kenangan lama di SMKA Tok Jiring. Hurmmm, dah kahwin dah pun dia. aisssh! Just forget it.



Yang pasti aku rasa seronok lah cuti kali. Mak ngan ayah pun sporting. Adik-adik aku tak payah cakap. Ke'annoy'an diorang dah cukup buat aku happy. hehee. Sayang family aku. Muuuaaahhx!





Paling besstt sekali, aku dapat rasa kenikmatan angin sepoi-sepoi bahasa arab kat tepi pantai. Indahnya. Ciptaan tuhan memang hebat. Subhanallah!. Kan best kalau rumah aku tepi pantai. Tapi orang melayu cakap, jangan berumah di tepi pantai kalau takut dilambung ombak. apa lahh diorang ni. Tak tauu k nikmat duk tepi pantai ? hahh ??



iman,ayah,emak,ajwad



adik kesayangan ! ^_^



my lovely emak and ayah. ^_^



lompat bintang sejenak bersama cik Syahida. xD


merenung masa depan. 


Mari laa kita ke Terengganu beramai-ramai. Tak rugi. hehehee. Maybe ini update aku yang terakhir sebelum masuk u. lepas ni dah jarang kot. 


2 comments:

atenhana said...

best gilaaaaa dapat jalan2. hehe. btw, kenapa takde chatbox? lagi satu, aku follow kau :)

syahida _masri said...

besstt ! hehe. aku sengaja tanak letak. annoying tak ?