Skip to main content

Posts

Showing posts from February 12, 2010

merepek sekali

Aku rasa jiwa kosong betul.
cam, x tau nak buat ape dah.
duduk rumah jiwa rasa gersang.
kosong sangat2
boleh maut kebosanan tahap gaban.
kepala otak pulak dah mereng sikit
cam budak tak pernah hirup udara bersih kat luar tuh

nak post benda yang berfaedah pulak, tangan dengan otak dah tak sehaluan
berebut2 nak 'me first, me first'.
cam siput je aku sekarang ni.
so, better aku luahkan ape yang isi HATI aku tersirat skrang ni

sejak sebulan lebih ni,
aku nak bergerak rasa cam dah malas. rasa nak duduk atas kerusi roda je
pastu ade orang sorongkan spanjang masa
best gile! terasa cam VVIP yang baru lepas eksiden patah kaki

bangun pagi lpas smbhyang subuh aku terus cari dapur
dalam hati '' dapur, i'm coming....''  untuk melantak
makan makan makan nyum!!
sarapan ok?
pastu tgok Oprah kat HMK asrto
duduk depan tv mcam tv tu aku yang punya
coz waktu waktu cam ni aku ngan bibik aku je bermaharajalela kat umah tu

pastuh tengah hari aku tidur sunat
orang cakap kalau te…