July 31, 2010

MISI Membaca




     Setelah lebih 2 bulan aku kat sini , memang kerja beli buku dan novel... ape taknya setiap minggu ada saje booth atau gerai jual buku... macam mana lah duit aku tak terbang smpai poket aku  ringan? .. Kalau dah hobi tuh , memang tak boleh halang.... Tapi masalahnya sekarang , aku sentiasa tak berkesempatan nak baca buku2 yang aku dah beli... Alhamdulillah mid sem exam pun dah habis... So, boleh lah aku start baca dengan hati yang tenteram dan aman damai tanpa risau memikirkan exam lagi ..

    Actually , lebih 20 buku gak aku beli, tapi tak dpt nk tunjuk sumer coz aku x de gambar buku2 tu... Ok, nak gi baca novel.. salam..



layan lagu Menjemput Bidadari .. dlm novel; VERSUS by HLOVATE

2 comments:

Norashikin Abdullah said...

Allah jelesnya..ekin nk baca jugak buku2 kat ats tuh..ekin x berkesmpatan ke kdai buku..shida dh beli smer ke

Anonymous said...

beli sekadar yg mampu.. tak terbaca pun , maybe sempat habiskan time cuti lpas raya..

syahida