May 11, 2010

Akrab Persahabatan



 Aku tidak mahu post panjang berjela2 kali ni.. kerana hati sudah sayu... ntah lahh.. yang pasti aku nak titipkan lagu Akrab Persahabatan yg sedang bermain di blog ini..buat sahabat2 ku dan kawan ku , lagu ni khas utk kalian semua. hayatilah.. .. ...



Sesegar hijau daunan
Begitulah kita diibaratkan
Tiada siapa yang bisa memisahkan kita
Antara kita semua

Seerat simpulan yang tidak terbuka
Seteguh langit tinggi menongkah dunia
Kita mengharung badai atas nama
Kasih insan bersaudara

Buang yang keruh ambil yang jernih
Dendam hasad dengki mestilah dijauhi
Marilah contohilah Rasullulah
Di dalam bersahabat
Ukhuwah dan mahabbah kita jalinkan
Bina keharmonian

Sesegar hijau daunan
Begitulah kita diibaratkan
Tiada siapa yang bisa memisahkan kita
Antara kita semua 




p/s ;  mungkin ini lah post terakhir aku.. salam perjuangan !

16 comments:

Ena said...

Salam..

sy pun suke gak ngan lagu nie.. penuh makne kan!.. :)

sabar la ye..

~::sya_mujahidah::~ said...

ena , lagu ni sejak sy di bangku sek rendah agy.. jd solo kot ! haha

vanilla popsicle said...

lama tak dengar lagu ni! :D

assyuhada said...

i like...
^-^

humaini_hd said...

salam kenal

nice post ^_^

~::sya_mujahidah::~ said...

vanilla popsicle

hee, mmg ni lagu lame tp still segar.

~::sya_mujahidah::~ said...

assyue,

u like ? i like it too..hehe .. ^_^

~::sya_mujahidah::~ said...

humaini_hd

thanks 4 da read.. ;)

a kl citizen said...

salam ziarah

post terakhir tentang sahabat ya..
bukan post terakhir untuk blog, kan...

~::sya_mujahidah::~ said...

a kl citizen

huhu, maybe ade lg satu post . be4 chau to uiam.

Nur -al- Ain said...

awat terakhir plak nii? mana nak pi?

~::sya_mujahidah::~ said...

hehe.. nak gi UIAM .. berjuang !

laila said...

suka!
blaja since form 1 lg
dkt 10 tahun dh

~::sya_mujahidah::~ said...

erm..thanks! .. belajar ape? lagu ni ke ?

Asfarina =) said...

oh i like!
i like! (:

~::sya_mujahidah::~ said...

thanks 4 da read ..^_^