February 23, 2010

blog ku burok!

Tidak!!
blog aku dah buruk...
sape2 yg visit blog aku tuh..
jangan nak kutuk2 blog aku
coz aku dah x reti nak wat cam ne kat blog ni dah...

ape2 pun sape2 yg singgah kat blog ni...
diam2 jer, tak payah nak membebel..
senang citer korang keluar lah dari blog ni..

ok...out!

5 comments:

Norashikin Abdullah said...

ohh sya...x lah..ok ekin ske biru

Mencari Nur said...

syahida...
tenang2....jgn marah2 ku tau skrg tngh musim panas.
buat hati2 nnt blh jd lawa than ku punyer.:E

ana aliya said...

lawa je..xde ape yang cacat pon..betuuuuul...sungguuuh!!
mungkin sya-que yg rse cam2..
sabar..separuh iman adalah sabar..
k..

khubaib said...

Mengape kau?? sile update blog ..
aq hanyut ngan fb sejak kebelakangan nih.n aq ade tekad nk stop!! tumpu pd benda lain yg lebih penting dr dok gaduh+ngarut kt fb tuh.
~ aq pernah gak putus ase dlm bloggin' walaupun br bukak.tp, aq rase banyak yg baik aq dpt dr "hobi" ni.teruskan!!

khubaib said...

lagi 1, aq rase blog aq lagi buruk ..
n ade ramai gak yg tegor.
tp aq ade alasan tersendiri.ngeh3~
so, xsemestinya ape yg org ckp tue yg terbaik utk kita n xsemua yg terbaik utk kite org akan gtaw.
*eh, betul ke > TQ