Skip to main content

Posts

Showing posts from August 20, 2009

Adik Ku SAYANG...

dalam 2 3 hari ni mgkin ana rajin sket lah nk berblogging...
coz, direhatkan dari amek exam sempena cuti nih...
terasa lapang sket hati..
huhu..
ok,stop...

according to the tittle,
ana rasa CEDIH SGT2...
adik ana yg Atif tuh...

cam nih, baru2 nih Atif masuk bilik ana time ana tgh study...
TRIAl BM..
pastuh, ngan 10 sen n sedey die tuh, di panggil nama ana..

''kakak...'' atif panggil ana ( suara die cam tggelam timbul, bunyi cam cedih giler, mata dah merah2..)

'' yer, naper? '' ana pandang muke die...apsal plak nih? pelik semacam jerp..nangis ke?

'' atif rasa...atif sedihlah..'' akhirnya...?

'' uiks? nape plak??" ana tya..pelik giler..

" sumer org x suke atif...sume cam benci jer kt atif jer..." eh, tetibe jer?bunyi sorrow giler..mata dia dah bersinar2

" eh?? nape ckp cam tuh? x derlah, atif OK jer..." ana terkejut dia ckp cenggituh...cube pujuk..

" yalah, abang2 sume x suke marah2 atif, atif x bahagialah..."

&qu…

Tagged Terakhir ..( ye ke??)

.

Instructions: Name 20 people you can think of off the top of your head. Do not read the questions until you write, and tag 5 people to do the survey.

1) mumtaz
2) sofia
3) afiqah
4) ani
5) aicha
6) naim
7) zaha
8) hazim
9) adleena
10) mai
11) wahibah
12) faizul
13) jamil
14) nanie
15) azimah
16) nadiah
17) aizat
18) atif
19) ajwad
20) iman





The Questions:

How did you meet 14?
kawan time sek rendah..kan nanie kan??

What would you do if you had never met 1?
hidup rasa x happening coz mumtaz seorg yg klakar..^_^

What would you do if 20 and 9 have dinner you?
20 x syiok lah coz die adik ana..huhu
9 plak kawan sekelas, seronok gak lah coz die funny..

Would 6 and 17 make a good couple?
couple tu HARAM..lagipun 6 ngan 17 tuh dua2 lelaki lol...buang tebiat aper?

Describe no 3.
baik n pndengar yg setia..suke kawan ngan die

Do you think 8 is attractive?
agaklah, coz ana selebriti kan..lagipun die gentle n baik..gud fren..x mau gaduh2 lg ek..

Do you know anything about no 12's family?
x tau coz prnanh satu sek ngan die selama…