Skip to main content

~Ana dapat A.W.A.R.D~

Wah...1st time ana dapat award!!! dari pemilik blog Senyum Dalam Gelap...
syukran yer..^_^. terharu sgt2..kihkih...
almaklumlah, xder sape prnah bg ana award sebelum ni..
skit2, org puji jer..."nice blog", " cantiknya blog" dan "sukelah blog ni"
cam ni rupanya perasaan dpt award..
hehe, anyway syukran sgt2 yer harishah...
sgt2 lah dihargai...


FIRST AWARD







Pertama, kena letak 5 fakta menarik tentang pemberi award.
nama dia harishah halim
sebaya ana, nak amek SPM ( doakan kitorg k? )
maybe budak genius coz blajar kt MRSM
dia pandai masak
dia anti kapel, sama cam ana
harishah mungkin boleh jadi kawan ana..kan2?? betul x harishah?


Next, kena nyatakan 10 fakta diri sendiri
ana suka bercerita n bercakap, ckp n ckp. kdg2 smpai susah nk berhenti...
suka biru n putih...tapi, tetibe minat oren skrg.
suke berblogging n surf internet
suke nasyid n lagu rock!
suka baca quran
suka dgr syeikh2 Makkah or Madinah alunkan bacaan quran ikut gaya diorg yg trsendri
sgt2 peka n sensitif ngan keadaan skeliling
sgt cintakan ilmu
suka buat taik mata, tidorlah...
sgt syg n hargai prhubungan persahabatn..ukhuwah itu indah jika segalanya kerana Allah...


Beri award ini kepada 10 orang dan describe mereka:
aicha- mata dia cantik
ani - dia baik n selamber
syahira - dia berkarisma
syuhada - dia berketerampilan n manis
fatin aminah - dia fanatik yuto
alyana - dia sweet bila senyum
farhan - dia cool
zack - dia klakar n idea dia bernas kdg2
nashihin - dia intelligent sgt
nazratul - dia sporting
syahmer - dia baik
ekin - dia cute


Comments

hmmmmm
ani dah baca dah..
hmmm
terharu plak baca..
tapi ani malaslah nak post blog pasal award tu
malas menghantui..
nnti ani rajin ani post ek
eeii...malasnye ani ni..
x kire! wat gak..jgn malas2..
abdun fakir said…
berkawan ngn llki ajnabi xsalah..sedarlah bhwe org yg mmpunyai fkrah islam itu..dia akn lebih berhati2 agar x trjerumus dlm kemaksiatan kpd Allah swt...ambil la hukum wara'...jauhi prkara yg bleh mndatangkan mksiat...dan prkara yg bleh mnyeronokkan syahwat..sume tu prkara yg di keji oleh Allah...dn prkara yg sering mnjadi tumpuan syaitan...ketahuilah..ssorg muslimah yg solehah itu tdk akn bbrbicara pd llaki ajnabi jika tiada sbrang kprluan dan krja2 yg pnting...jadilah mslimah solehah di dunia dan di negeri akhirat...jadilah bidadari syurga...dan satu lagi psanan ana...bersihkanlah fikrahmu...ittiqadkan dlm hati..hidup mati nti ni...hanyelah kerana Allah....jgn tripu dgn dunia...salam mujahadah!
harishah halim said…
salam alaik

insya Allah, sahabat dunia akhirat :)
abdun fakir - nape abdun fakir nk rahsiakan identiti ye? xnk bgtau xper2, ana dah tau nta ni saper... insyaAllah, ana akan jga fikrah dri ni semampu yg mgkin..ape pun syukran utk nasihat tuh...

harishah halim - insyaAllah..ameen!
Irtiyah said…
Salam.

First? adik tak perasan kot akak dah lama bagi awards yang ini http://irtiyah.blogspot.com/2009/08/awards-untuk-diterima-oleh-kalian.html kat adik.

Apa pun sila ambil. Tambah koleksi.
ops, sory ana betul2 x perasan...ape2pun syukran, kak..^_^
sya ana dh baca
uishh spe itu
insan biasa said…
weh..farhan tu nama aku ke??aha'was2x..

klu bkn..bgtawu..nnti aku perasan..aha'
ekin - ana rasa dia ex-schoolmate ana dulu kot...

insan biasa - ye lah, nama ko...nama sape lagi...
emina said…
hahaha, mekasih sbb bg award kt fatin =)

fanatik yuto; hahah, thanks xD

award ini akan diblog kn psni =)

ape2 pon, SELAMAT HARI RAYA!
sama2 fatin...ok2, syahida tggu fatin buat..

Popular posts from this blog

Baju kurung dan kasut sukan .

Termenung jap. Tengah fikir nak post apa. Otak blurrr sebab banyak sangat benda benda kecik yang macam bebola ikan kat tengah berlegar-legar dalam fikiran aku. *apakah ?? I mean assignment, quizess, presentation semua tu dah berkurang. So, macam tulaa. Okay, abaikan . aku merepek je. ( hakikatnya = Assignment takkan berkurang )




Saje letak gambar ni. Rinduu mak ! :')





Pendahuluan aku sangat laaa sadis. Apesal nih ? Apesal aku macam kelu lidah nak berkata-kata. Aku kan Kamus Pustaka Dewan dan Bahasa. Mana hilang vocab melayu aku? Huarggghh!! Ni semua assigment political sciences punya pasal! 5 hari aku hadaapp komputer pastu tibai segala benda pasal politik dalam English . Dalam english plak tu! Kau tau english aku sangatlah menonggeng. Apa kau rasa bila kau ada banyak benda nak cakap , tapi tak terluah sebab kau tak tau istilah khas untuk perkataan itu dalam english.Aku rasa macam ni ..... Bleeerghhhhhh ! Penat ! Sekejap sekejap gi google translate. Pastuh plak si Pak Google…

Mini Showcase Fitri Haris

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.


Hari ni nak sambung post yang lepas. Pasal Mini Showcase Fitri. Actually aku tau last minit pasal showcase ini, ada ajak sorang kawan aku ini minta temankan sekali, last minit juga. Then, untuk dijadikan cerita, aku pun bertolaklah dari rumah pukul 11. Bajet 2 jam perjalanan. Sebab event tu start pukul 1.30 kat UKM. Sampai je kat Stesen UKM aku solat dulu. Then naik teksi terus straight ke UKM. Aku tak keseorangan sebab kebetulan kawan aku yang sama-sama belajar kat kolej KPAKK pun join gak. Terus nampak dia kat depan pintu nak daftar tu. Salam salam dan tanya khabar gaya macam dah lama kenal padahal masa belajar dulu tak pernah pulak borak ngan dia,Then aku terus  duduk sebelah dia dan kawan dia. Kawan yang kata nak teman aku tu, tetibe cancel last minit. Gerak hati aku dah agak dah dia tak jadi teman. Berhuhuhu je lah aku.





Sampai-sampai je terus daftar dan bayar rm8. Fitri kata dia tak ambil sesen pun duit rm8 tu, tapi dia salurkan duit tu…

Heliza Tiru Style Aku. Tak boleh blaaa.

Ok, korang kena tipu. HAHA. Aku yang berangan-angan nak tiru style dia adalah. Hehee.




Wow, sungguh ! Dia memang canteeek. tapi part mekap tebal aku tak berkenan.



Aku suka heliza sangat-sangat! Sebab dia macam aku. Ke aku macam dia ? HAHA. Ntah laa, tapi yang pasti aku suka semua pakaian dia. Up-to-date dan bergaya tapi pada masa yang sama still menutup aurat. Artis Paling Sopan Berpakaian jatuh kepada Heliza Helmi. Tahniah !



Rajengnya study


Lagi satu en, dia ni bukannya sopan sangat sesopan pakaian dia, perangai dia pun gila-gila tau. Sengal semacam je. Aku selalu follow blog dia dan page kat fesbuk. Memang senget sikit kepala dia tapi dia suka publish status yang islamik, selalu ajak kita solat , saling mengingatkan antara satu sama lain. Sukalah dia. hehee.




Family dia. Happy je.



Stylenya baju dia. ;D




Comey. Hee.




Sengal uh dia. Time ni dia kat universiti. Dalam kuliah.




Kan aku dah cakap dia sengal. HAHA !




Aku suka ini. Sebab dia berjubah. :)




Ada video dia nyanyi lagu Chord G ni. Best ! Try…