Skip to main content

Posts

Showing posts from December 12, 2008

Arghh!!!! GEram!!

HuwaAA!!!! Sedih, geram, benci, sadis!!
Segala2nya bercampur baur....
knapa bleh jd mcm ni....
apsal ana geram??

sebab.......................


..................THUMBDRIVE KESAYANGAN HILANG!!!..........................


Benci! Benci!.......
kenapa ana bg ayah pinjam...
kalau thumbdrive tu x jatuh ke tgn ayah, mesti x kan jd cam tuh....
ana geram sebb, kerja rumah folio BM belambak yg dah siap dalam thumbdrive tuh!
dah lah nk kna hntar 5 jan nanti...
tinggal lg baper ari jer??
x smpai 2 minggu pun...
huaa!!!!! nk nangis rasa...
x per lah....


..........mesti ada hikmah di sebalik ni...
think positif,syahida...
tuhan maha adil....
bila ada ujian, mknanya Allah sayangkan kiter...
Dia nk kite lagi dekat jaraknya dgn nya...
Dia nk ajar kita bagaimana cara berdoa....
think positif
think positif...

<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>
set